2011. július 3., vasárnap

Fotós fesztivál Eger

A FotoArt ismét kitett magáért. Jamrik Vili ismét egy jól szervezett, újdonságokkal teli rendezvényt szervezett. A természetfotós túrák indulási időpontja egy kicsit korainak bizonyult a hajnali 3 órai indulással ezért ezeket kicsit mellőztem, de Eger még mindig egy elragadóan szép város. Jól esett kicsit pihenni is.
Péntek, mint mindig a bemelegítés napja, a szokottnál is azt hiszem kevesebb résztvevővel, de legalább volt hely a nézelődéshez. Szombat igazából a fő nap, ilyenkor érkezik a résztvevők többsége is.
A fesztiválon nagy sikere volt "Én így csinálom" című előadásnak, melyet nem más mint Kasza Tibi tartott, elmesélve kínai és hazai fotózásait, beállításokat trükköket. Hasznos kis infók voltak, ha legközelebb lesz stúdióm érdemes elgondolkodni az ott hallotakon. Legnagyobb sikere a Canon nyomtatójának volt, itt A2 méretben nyomtattak képet mindenkinek, aki csak akarta. Naná, hogy előttem fogyott ki a papír, és amit találtak azt nem ismerte fel a nyomtató. Szegény embert még az ág is húzza, megy a nyomtató papír, de azért a kitartás eredményt hozott.
Többed magammal sikerült a szombat esti digiráma vetítésen tátott szájjal bámulnom az előadást. Jó kis beszélgetések az előadás után, adogattam egy két "hasznos" infót én is, nagyvadfotózáshoz.
Vasárnap már a rendezvény végéről szól természetesen, még azért egy két túra vár a vállalkozóbb természetűekre. Összegezve nagyon jól éreztem magam, annak ellenére, hogy képein egy részét sikerült kikukáznom.