2012. január 24., kedd

Új év, régi tervek...

... avagy egy kés-teszt margójára.

Lassan, lassan sikerül megvalósítani, elkészíteni, átalakítani Bear Grylls késem. Némi szakmai segítséget igénybe véve Nagy István úr késes mester személyében. Szó szerint sikerült kiköszörülni a csorbát a késen. Nekem valamiért nem jött be a félfogazott penge. Gyakorlatilag kitaláltam, felfedeztem az első Bear/Gerber tőrt. Az új tokkal, éllel már kicsit az igényesebb kivitel felé hajlik a "cucc".
ilyen volt...

ilyen lett...



Syaky késes blogján olvastam egy jó mondatot/párbeszédet ezzel a késsel kapcsolatban, had idézzem most:
"Te nem fogsz venni egyet véletlenül?!
Én bevallom férfiasan. Erőteljesen el fogok gondolkodni rajta, hogy miért? Hogy legyen."

Valójában be kell vallani, ez a kés szinte összehasonlíthatatlan a minőség, használhatóság tekintetében a Woodlore késsel, vagy akár a közkedvelt Moraval. A következő késpróbám áldozata azt hiszem a Mora Bushcraft Survival lesz.