2014. április 1., kedd

Új életérzés

Fantasztikus élményben volt részem, ezt meg is kell osztanom az olvasókkal. Ha tetszik, ha nem. :) Az élességi sík nincs épp a helyzet magaslatán a gépvázamban, ezért nem nagyon használom. Elvittem szervizbe vagy három hete, mondtak rá egy "gyógyszámot" és ebben maradtunk. Pihen. Viszont az erdő, a természet hiányzik. Nagyon. Pedig nem is április elsejei tréfa.
Mosolyogtam magamban, nincs hátizsák, nincs állvány, nincs gép. Lazán, mint a városban, csendben baktattam az avarszőnyegen. Zsebre dugott kézzel kóricáltam a zöldellő füvön, csak a kis 8x30 -as távcső volt nálam. Az állatok is érzik, talán..., nem tudom. A fán pihenő, talán épp reggelijét befejező ölyv is éles szemeivel felmért, majd két-három lomha szárnycsapással leereszkedett a földre. Nem lett nagyobb biztonságban, csak talán jobban szemügyre akart venni, hogy valami hiányzik a megszokott emberéről. Néztük egymást és kis nekifutás után a levegőbe emelkedett, köszönésként vijjogott párat és odébb állt. 


Azért bennem volt a kis ördög, nem nyughattam és próbálkoztam panoráma képekkel a telefon segítségével. Meglepően jól sikeredett, telefonhoz képest. Szintén alig pár méterre totyogott egy fácán kakas, a nap sugaraiban megcsillant pompázatos tollruhája. 
Jó volt csak úgy céltalanul kóborolni, kipihenni a fáradalmakat, ha nem is testben, de agyban igen.
Pihentetőül gyártottam még a vicc kedvéért egy két selfie-t, izét szelfit. Minap pont erről volt szó a rádióban is, hogy mekkora divat lett a szelfizés. Akik használják a kifejezést nem tudják, hogy mit is jelent, de annyira sznobok, hogy megkérdezni meg nem is merik. Egyszerűen ciki. Na, pont ezért jutott eszembe ez a kis marhaság, szórakozásnak nagyon jó. :)

galamb pózban, bambulósan...
Megjegyzés: Az Oxford Dictionaries bejelentette, hogy megszületett az év szava, ami nem más lett, mint a selfie. Szakszerű jelentése: önmagunk fényképezése, jellemzően okostelefonnal, vagy webkamerával, kifejezetten a közösségi oldalakra való feltöltés céljából.
Az eredmény nem meglepő tekintve, hogy a selfie szó használata 17000%-kal nőtt tavaly óta.