2024. május 12., vasárnap

DACIA DUSTER teszt II.

 Nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy újra hozzám kerülhetett egy Duster. Már az elején elakartam engedni azt a beidegződést, hogy Daciaként gondoljak rá. Nem is úgy gondoltam rá, hisz egy DUSTER :D 

Tudom, hogy nem változott sokat és inkább a külcsín volt az, ami számít, de bizakodtam, hogy talán azok az apróságok is kijavítódtak, amik számomra kellemetlen volt. Rögtön azzal kezdtem, hogy vizslattam a térdem helyét. Csalódás... Ugyan úgy kellemetlenül hozzáért az ajtóhoz, nem lehetett az ülést állítani, ülésfűtést bekapcsolni menet közben, mert a kezem beszorult és hasonló apróságok. Sorolhatnám még egy darabig, de arra ott az előző élménybeszámolóm. 

Maga a logó -ízlések és pofonok - nekem tetszik, sőt nagyon bejön. Ugyan így a belső is. Az ár-érték arányt tekintve, szerintem a legtöbb ki lett hozva ebből az autóból.