2010. április 27., kedd

verseny

Ha legközelebb megint verseny lesz, és mennék fotózgatni, tuti valamit ki fogok hagyni. Vagy a versenyt, vagy a hajnalt. De azt hiszem, a hajnali erdei túrát. Igaz, élményileg nagyon jó volt, de az egész napos rohangálás kissé kifárasztott. Az egész hétvégi fotózás, beleértve a két napos triál versenyt is, fantasztikus volt. Igazi fotózásra való idő volt. Új társsal bővült a fotós csapat, Jenővel. Csak ketten voltunk kint, mivel Orsi sajna lemondta a kirándulást. Sok vadat láttunk, muflonokkal kezdődött -80-90 centisek voltak-, disznók, dámok, őz, és még gím is volt. Tehát, teljes volt a paletta. Remélem, majd Jenőtől, sikerül egy két trükköt ellesni a sportfotózás terén. Történt egy kis blama is  szombaton este. A képek letöltését végeztem, mikor a Tibi gépével készült képeket letöltöttem, majd folytattam a másik kártyával. Letöltés után formatáltam a kártyát, és összepakoltam másnapra. Vasárnap reggel épp mesélem mindenkinek, hogy mekkora lúzer vagyok, milyen jó képek vesztek oda. Majd "Praktikerattila" kicsi fia vicceskedett, no mondom ezt megörökítem... úgy is lett. Majd visszanézve a képeket, rossz irányba forgattam a tárcsát, s lőn előkerültek a muflonos képek. Kiderült, hogy egy üres kártyát vittem fel, és azt töltöttem le. ááááááááááá :( A nagy izgalomban kicsit mellényúltam, de legalább meg vannak a képek.