2011. január 26., szerda

Budakeszi fotós élet...

Gondoltam megint egy bátrat, és ismét felvetném régi ötletem...
Alakíthatnánk Budakeszin egy fotós klubot a kistérségünkben élő, dolgozó fotósok összefogására. Egy időben működött egy szűkebb társaságból álló lelkes kis csapat, de aztán egyszerűen csak széthullott. Azt hiszem érdemes lenne -de ez csak az én személyes véleményem-, valamilyen egységbe tömörülni, lehetne csoportosan pályázni, megismerhetné a nevünket az ország. Igaz vannak, nem is kevesen, akik munkássága már ismert és büszkék vagyunk rájuk. Sokan szerepeltek már az Év Természetfotósa pályázatokon, igen jó eredményekkel, jelentek meg műveik folyóiratokban, szerepeltek kiállításokon.
Talán azért is lenne ismételten aktualitása egy klubnak, mivel ez is egy művészeti ág és Budakeszinek szüksége lenne egy állandó kiállító teremre. Talán egy ilyesfajta kezdeményezés is hozzájárulhatna a saját terem megvalósításához.
Ezért is találtam ki ezt a kis szavazós játékot, ha van kedved szavazz! Kíváncsi vagyok az eredményre, lesz e egyáltalán akár egy szavazat is.