2011. szeptember 18., vasárnap

Kisbéri kalandozás

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy kisváros, ami nem az ottani alacsony fizetésekről kapta a nevét. Zoli barátom meghívására mentem, eme barátságos kis helyre. Itt a Vértes lábánál, a Bakony kezdeténél szép bikák élnek. Ha szeptember, akkor a nász, a szarvasbőgés ideje. Ma hajnalban egy kávé leküzdése után mentünk az erdő felé... A délelőtti órákat egy laza kis cserkeléssel töltöttük, majd a helyi ital forgalmazó egység után, megreggeliztünk a pékségben vásárolt finomságokból.
A cserkelés, tuti egy bosszú volt Zoli részéről, a pár évvel ezelőtti közös fotózásunk miatt. Az egész erdőt velem pókhálóztatta le. Hiába magasabb nálam vagy 10 centivel, de akkor is sikerült neki... A baromi melegben vittem a vizét és szinte minden cucc az én vállamat nyomta. :) :)
Lestrapáltan vágtam neki a délutáni fotózásnak, ami délelőtt kezdődött. Jó kis séta után, megérkeztünk egy csendes kis tavacskához. Ennél a kis tónál telepedtünk le, várva a hatalmasabbnál hatalmasabb bikákat, amik majd a vízben dagonyázva, fejüket rázva üvöltenek bele a forró szeptemberi délutánba. Majd nem így történt... a víz, a forróság stimmelt, délutánra már az üvöltésnek is meg volt a kellő ereje, de bika az sehol. helyettük disznók, viszont hihetetlen élményt nyújtottak. A sok malac rohangálása a sásban, a tó átúszása és egyéb vicces jelenetek. Köztük Zoli barátom remeklésével. Zoli új gépén, számára -számomra is- ismeretlen részeket próbált életre kelteni, köztük a HD minőségű videó készítését. Bekapcsolta, majd szépen páztazta a területet, a közeledő malacokkal, kocákkal, látszott a szemében az öröm, hogy fantasztikus kis jeleneteket örökít meg. Néhány perc után, megbökte a vállam és közölte, hogy van egy kis probléma a videóval... elfelejtette átkapcsolni a gépet videó módba, helyette két percig élőkép módban csak magát szórakoztatta. Buktuk a filmet. :)

A végére el kell áruljam, nagyon jól éreztem magam, fantasztikusan jól szórakoztam és Zoli nagyon jó házigazda volt. Köszönöm az élményt!


1 megjegyzés:

  1. Mi meg köszönjük, hogy elmesélted! :) Azért is ragadtam billentyűt, mert épp a tegnap volt alkalmam élőben először hallani szarvasbőgést. Az éjszaka folyamán jópárszor hallatta öblös hangját, mi egyáltalán nem volt félelmet keltő, inkább... tényleg kellemes hangja az éjnek.
    Na meg azt is el szerettem volna mondani, hogy írtóra tetszik ez a disznó portré! :) Üdv!

    VálaszTörlés