2011. szeptember 6., kedd

Madarak...

Nem is olyan régen a Wildstock Photo által szervezett természet fotós pályázaton fotózási lehetőséget nyertem. Ezt kihasználva, hétfőn el is mentem, de sajna csak egy fél napot tudtam fotózással tölteni. Azért ezt a kis időt sem bántam meg, hiszen hihetetlen "madárdömping" volt. Reggel fél 7 -kor mentem ki a lesbe. Alig húsz perces várakozás után, már elég sokan voltunk. Csak úgy csattogott (volna) a gép az 1/10 -es záridővel. Igyekeztem minden tanult trükköt bevetni, hogy valami fényt nyerhessek, amin legjobban a nap felkelte tudott segíteni. Légy kapók, vörösbegyek, rigók, csúszka, verebek és egyebek voltak a porondon. 08.00 -kor szinte menetrend szerinti pontossággal érkezett egy karvaly a többi kis csöppség közé. Hirtelen nem is értettem a nagy csendet. Minden madár elhallgatott, kiürült az itató is, majd egy hirtelen fordulóval felülről bevágott. Mi tagadás, csak lestem a gép mellől... Majd nem egy negyed órát maradt. A sok kis aprónépnek sem kellett több, folyamatosan zaklatták. Majd egyszerűen csak megunta és odébb állt. Nagyon jó élményt nyújtott ez a pár óra. Szívesen maradtam volna még, nagyon jól éreztem magam. Zsolt, köszönöm az élményt!