2011. szeptember 5., hétfő

Végre...

Végre sikerült kicsit -nagyon- konfortosabbá tenni a késem. Elkészült az új tok. Lényegében nem változott, csak valamivel praktikusabb és szerintem szebb lett. Egyik késemnek már régebben szerettem volna egy rendes bőr tokot, de azután letettem róla, de azért ott motoszkált a gondolat. Mikor kocsim kormánya kikopott, elvittem bőröztetni. Mivel a srác nem vállalta, adott egy telefonszámot, no és egy nevet, mondván ő lesz az emberem.
Jó néhány hónap telt el, s mikor elkezdtem agyalni ezen a késen, jutott eszembe Ildikó. Nyomban fel is hívtam, megbeszéltünk egy találkozót és elkezdődött az elmebajnokság. Több variáció mintáját, fotóját mutattam meg Ildikónak, jöttek az ötletek innen és onnan is egyaránt, majd megegyeztünk, maradunk az egyszerűségnél és a funkcionalitásnál. Azért ha már lúd akkor legyen kövér, mivel a kés szinei igen jellemzőek, kitaláltam hogy valamiben hasonlítani kell az eredeti elgondolásra. Ezért sötét szűrke bőr lett narancssárga cérnával varva. Nézegetve a tokot benne a késsel, egyre jobban kezdem látni mennyire jó ötlet volt változtatni az eredeti tokon. Összességében sokkal kényelmesebb, viselhetőbb és dizájnosabb lett a végeredmény. (fotók később)