2012. március 23., péntek

Bear Grylls újdonságok

Még mindig tud meglepetés érni. Nem is olyan rég ért véget a FEHOVA kiállítás, ahol az egyik kiállítónál megakadt a szemem egy apróságon. Igazából több apróságon, de egy különösen szúrta a szemem. Nem más mint az ultimate survival knife, a túlélő kés. Pár posttal ezelőtt pont arról írtam, mily öröm számomra, hogy sikerült azt a kis csorbát (fél fogazás) kiköszörültetnem a késből, erre láss csodát piacra dobják a kiállítás idején. Biztos Bear olvasta a blogomban a bejegyzést. :) Meg tudom érteni. Nekem sem működött az erdőben... Igaz, én csak azt akartam a késsel túlélni, hogy egy nyüves kis ágat sikerüljön úgy elvágni, hogy az éle ne menjen ki. Nem sikerült. Ezért ment az éle.

Azért tudnék ötletek adni a tokkal kapcsolatban is. :) Az még mindig a viselhetetlen és "igénytelen" kategóriát nyújtja számomra. Nem is értem miért nem tudtak valami igényesebbet kiötleni. Ha a spórolás volt a cél, hogy minél többen vegyék, és mindenki aki valaha is erdőbe menne az narancsos szürkében ússzon akkor sikerült, de véleményem szerint kevesen fogják örömmel viselni.