2017. augusztus 29., kedd

Érdekesség... számomra

Tegnap este mentem éppen Páty felé és azon a részen ahol hébe-hóba fotózni szoktam a kapunál nagy betűkkel kiírva "Őrség:" és a telefonszám. Na mondom visszafelé megállok és megérdeklődöm így a gím idény elején, hogy ez lett az új módi és akkor nem lehet bejárni, vagy esetleg valami más mód... Meg is álltam, a kiírt számon felhívtam a tőlem 10 méterre a kocsiban lévő őrt, aki készségesen felvilágosított a helyzetről. Még dicsértem is az erdészetet milyen szép murvás utat csinált és milyen frankó lett.. És akkor a döbbenet... nem, ő nem az erdészet miatt őrzi, sőt azt sem tudja ki kicsoda az erdőgazdaságnál, itt október közepéig filmet forgatnak. Kérdem milyet? Természetfilmet? Nem, nem természetfilmet. Most épp a díszleteket építik és szeptember közepén kezdik forgatni a filmet kb 70-80 fős stábbal.
Természetesen semmi közöm hozzá, sőőőőt tényleg nincs. Csak ilyenkor bujkál az emberben a kisördög, hogy nem is olyan régen nem lehetett bemenni az erdőbe mert vadászat van, kezdődött az igazi vadászati idény az erdők királyának nászával és folytatódott a dámok barcogásával. Már augusztusban nem lehetett bemenni a területre. Most pedig a nász időszakában filmet forgatnak...
Nyitva hagynám ezt a kérdést :)