2013. május 13., hétfő

Lazulás

Múlt héten kicsit lazítottam, a folyamatos eső miatt nem tudtam füvet nyírni, ezért inkább kilátogattam kicsit az erdőbe.Nem volt olyan felemelő érzés mint amire számítottam, gyakorlatilag egy képet sem tudtam készíteni. Abban a néhány órában is alig volt olyan szakasz, mikor nem esett az eső. Néhány dámot és elvétve párban bandukoló muflont láttam csak, de nekik is elég életunt fejük volt. Szúnyogból viszont annál többet. Az idei szúnyog termés igen jónak mondható. Lassan menni kéne a lest is rendbe szedni, hogy nyáron lehessen hová menni. Ha ennyi szúnyog lesz akkor is, akkor nem lesz valami hosszú a kint lét, vagy valami szert kell alkalmazni. Nagy hír, idén nem fialtak benne a vaddisznók. Le kéne cserélni az álcahálót a bejáratnál, kicsit átvizsgálni a tetőzetet, ja és Orsi kedvéért mélyíteni a fekvő helyet. :)
Tegnap nagy nap volt, más sportot űztem, elmentem horgászni. reggel az a nyolc fok az 5-6 -os erősségű széllel kicsit durva volt. A szörfözés gondolatával kacérkodtam, de szerencse, hogy nem tudok szörfözni (sem). Az etető anyag valami csalogató illatot árasztott, ezt párosítottam némi tengerivel -a tóba-, egy két izgő mozgó kukac társaságában. Ha hal lennék, tuti ráugrottam volna a cuccra, de lehet ez volt a baj forrása is. Nem tudnak ugrani, így semmit se fogtam. Azt hiszem röviden, tömören e-képpen lehetne az eseményeket összefoglalni. Végül is mondhattam volna, hogy ekkora, vagy akkora halat fogtam, aki ott volt és tanúsíthatná, hogy nem így volt az úgy sem olvassa a blogom. :) De most erre is fény derülhet.
Kis pihenő, és az F1 Spanyol Nagydíj start után kimentem az erdőbe, a másik kedvenc helyemre. Bent a fák között alig lehetett érezni a szelet, viszont kint az etető környékén alig lehetett megmaradni. Nem is maradtam túl sokáig, az állatok is elbújtak a sűrűbb részekbe, az a pár dám is amit sikerült megpillantanom. Szépen fejlődnek az agancs felrakással, jó volt látni őket.