2013. május 8., szerda

Rólunk mondták, írták...

Még mindig a kiállításról...

"...fantasztikus volt a szervezés.."
"Nagyszerűek a képek..."
"Csodás volt a kürt szó..."
"...azt hittem csak egy szimpla vetítés lesz..."
"...basszus megkönnyeztem..."
"...hát ez tetszett!... "
"Szimpatikus fotóscsapat! Köszönjük a szép felvételeket!" ...és még sorolhatnám.

Szombat óta, szinte megállás nélkül csörög a telefon, jelez az SMS és természetesen a facebook oldalunk sem marad ki. Lányokkal csak felületesen beszéltem a megnyitóról és az utóhangokról, de ők is jelezték, hogy sokaknak tetszett a műsor. A fényképek és videók, valamint a személyes számolgatások alapján kb. nyolcvanan jelentek meg a rendezvényünkön. Azt hiszem, nagyszerű szám. Még egyszer nagyon szépen köszönöm/köszönjük a szép számú részvételt!
Többen kérdezték a megnyitón én miért nem szólaltam meg? Hagytam érvényesülni a lányokat. Viccet félretéve, nem igazán vagyok az a szónok típus, és nem szerette volna belesülni az esetleges kis mondanivalómba. Elég volt nyilatkozgatni is. Sokaknak, inkább úgy fogalmaznék, mindenkinek tetszett a Vadászkamara Kürtegyüttes triójának játéka. Ha már zenénél tartunk, nem mehetünk el a hegedű művészünk mellett sem. Sokakat meghatott a diaporáma zenéje, amin sokat segített az élő hegedű szó. Tehát összességében elmondhatjuk, tényleg jól sikerült. Itt egy hosszú listának kellene állni, hogy ez a siker kinek, kiknek köszönhető. A lista azért nincs itt, mert senkit se szeretnénk kihagyni a felsorolásból, de legfőképp két támogatónknak köszönjük a sok segítséget.
A megnyitóról készült képek Mónos Gábor munkái (monos.gabor9@gmail.com)
 

Vadászkamara Kürtegyüttes
Megnyitó pillanatai...
Neukum Nóra