2013. július 4., csütörtök

Leskelődés

Mai nap a leselkedésé volt. Reggel már rohantam, hogy minél hamarabb kiérjek a leshez. A bejáratnál találkoztam Péterékkel, jót mosolyogtak rajtam, hogy mit szeretnék ilyen későn. Már dolgoztak a munkagépek, javítják az erdőben az utakat.
Nem törődve semmivel, hősiesen kibaktattam a leshez és figyeltem. Olyan csend volt, hogy a lepke szárnycsapásait is hallani lehetett.
A víz teljesen bezöldült a békanyáltól. Nem is értem hogy lehet ennyi nyála a békáknak...
Megint "megokosodtam". Büdös az előttünk lévő dög. És még a fényes zöld legyek is dongják.


Most türelmesebb voltam, akarom mondani több időm volt kint lenni. Vadakat végül nem sikerült látni, de fekete harkályt, fiatal ölyvet, akit egy kisebb madár gyepált, azt igen. Utóbbi nagy élmény volt. Most is itt ülök és leselkedek. Sajna pont arra a részre lógtak be gombászni ahonnan várom a szarvasokat. Hogy akadna az akácia a fenekükbe. Udvariasan szól nekik az ember és már hallom is a szokásos választ "...majd eléd hajtjuk őket haver...". Addig is rendben megpróbálom felállítani ideiglenes leshelyem. Most csak várok. ...és még mindig csak várok.