2013. július 10., szerda

Névnapi

Kicsit kikapcsoltam a napi robotból, névnapomra kaptam ajándékba pár órát és az alatt sikerült kijutni régi fotósiskolám által szervezett rendezvényre. Személy szerint nekem sokkal jobban szervezettnek tűnt, mint az előző rendezvény a Fotózz klub szervezésében. Ízlések és pofonok. Ott is voltak jó és izgalmas dolgok, itt is csak több. Szeretek a FotóArt rendezvényeire járni, talán kicsit elfogult is vagyok, nem tudom.
Nagy élményt jelentett az ételfotózási lehetőség. Ilyenben még nem volt részem, de nagyon élveztem. Fel sem tűnt Petrovics György (food stylist) és Kadosa Zoli mellett, hogy egy valamire való kép elkészítése közel fél órába telt. A tészta csipesszel történő feltekerésén át az apró fűszerdarabok elhelyezéséig, mindenre próbáltak ügyelni, annak ellenére, hogy igen kevés idő volt a fotózásra.














Gyors nézelődés az "árusok" között és már menni is kellett a Tamron művészi akt fotózásra. Kicsit csalódott voltam, talán többet vártam a dologtól, de itt is csak azt tapasztaltam, hogy senki sem törődik a másikkal, beáll eléd, lökdös stb. Ha meztelen nőt látnak egyesek, mindig meg kell bolondulni?! Kicsit sajnáltam, hogy nem lehetett inspirálni a modellt, ámbár voltak egy ketten akik próbálkoztak, hogy éppen mit mutasson... Szerencsére Fanny személyében egy ügyes modellel volt dolgunk, aki mindenkinek az ízlését próbálta kielégíteni Peti Péter vezetése, inspirációja mellett. Utálom azt is, de el kell tűrni, ha megmondják a beállításokat és hogyan készítsd el a képet vaku nélkül, akkor egyeseknek, miért kell a vakut használni? Csak ezeket az apró kis 'szabályokat' kellene betartani és mindenki jól érzi magát.

Még egy két helyet meglátogattunk Zsoltival, lőttünk egy két képet és mentünk. Szerencsére a délutáni eső már nem ott mosott el, biztos őszinte lett volna a mosolyom...
Tetszettek a rögtönzött stúdiók, mindenhol ki volt írva a legkedvezőbb beállítás, gondoltak a Nikonosokra, mert az ISO alapból 200-ról indult. Ha ezek után is elakadtál, szívesen segítettek a mentorok.

 
A belső után hazafelé menet, belebotlottunk még egy két külsős helyszínbe is. Itt főként esküvői beállításokat lehetett lencsevégre kapni, valamint egy szép motort, melyet egy modellel próbáltak eltakarni. A motoros fotózás nekem nem igazán jött be, viszont az esküvős az igen. Sok apró kis trükköt mondott el Kovács P. Attila, aki ennek a résznek volt a mentora, oktatója.